lov

Nu vart det äntligen lov. Struntade i matten imorse, men åkte in på själva avslutningen, som bestod av grilla korv och lotteri. SÅåååå kul, not. Aja, övningskörde hela vägen till skolan iaf, riktigt kul och det går bättre och bättre nu:) Bara det att man får typ hjärtklappning när man åker inne i själva uppsala haha. Men körkort blire snart! Efter skolan gick jag och sara en sväng på stan, köpte de sista julklapparna till syster och bror, sen mötte jag upp mamma och åkte hem.
Nu blire till att julbaka det sista sen ta in granen är det tänkt. Blir fira jul redan imorgon, hemma hos Johnie, eftersom en del av familjen kommer att jobba på julafton, men det gör inte mig nåt :) bara mer stress innan, och i våran familj blir det alltid kaos. Men det blir nog kanon, och har ju tre veckor lov framför mig!

Kissies/ Wallan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0