Uppdate

Idag blev det till att hoppa upp redan vid kl 6 och bege sig till en morgonpigg tandläkare. Och här sitter jag nu med förjävla ont i tänderna så jag knappt kan käka, och de kommer förbli så några dagar antar jag. Annars gick det bra.  Aja, efter tandläkaren begav jag mig ut på mellandagsrean, men några reaplagg blev det inte, dock blev det några snygga byxor och ett par jeansleggins. Assnygga! Det var dom julklappspengarna ehehhe...
Och nu börjar jag tagga inför nyår, jag är fett pepp!
Kisses// Wallan

Kommentarer
Postat av: Sanne

Sv : eller hur! den ÄGER :) Hoppas nyår blir lyckat för dig! Puss <3

2009-12-30 @ 20:20:39
URL: http://sanneejonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0