chick

nee, har inte skrivit här på en månad exakt, men fan heller att jah har haft tid eller lust till det, men nu fick jag ett litet ryck! Inte för att jag har så mkt jag vill dela med mig av här, men jaaa!
Hade en ganska så grym dag idag, men massa dans, diggande och flum inne på charken:)haha gud ja, undrar hur mitt betyg påverkas av deeeet..inte bra inte bra, men jag diggar min lärare!
Efter skolan så vart det lite shopping med tillan på stan, hon hittade några grymma kläder, jag med, men köpte inget idag, kanske blir en sväng imorgon med! Hoppas på en grym helg nu iaf, förra vart fett kul, trots att halva lördagen spenderades på skolan pga av öppet hus, men ajjjja, vart bra fint där på kvällen ändå:)
nu ska jag krypa ner i sängen, så gonatt

Och ja, haha, glad att jag inte har dig vid min sida längre, när jag ser hur patetisk du har blivit. Förstår inte hur du lyckas! men good luck:)
Kommentarer
Postat av: Jennie

"Och ja, haha, glad att jag inte har dig vid min sida längre, när jag ser hur patetisk du har blivit. Förstår inte hur du lyckas! men good luck:)"



Du skriver alltid en massa om någon person på din blogg, vem är denna människa egentligen som du inte vill säga?

2009-11-13 @ 15:15:26
Postat av: emelie

skriver inte om bara en person, men väljer att inte skriva ut namnen.

2009-11-14 @ 13:11:58
URL: http://atwaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0