5/10-09

Idag har det var en ganska bra dag, trots gårdagen:) känns bra. Försökte va glader och det blev faktiskt ganska mkt skratt på lektionerna! Så länge jag håller mig sysselsatt så går det bra, utan det är när jag får för mkt tid för mig själv som tankarna börjar snurra på helt fel ställen. Så nu ska jag köra på och va me massa folk och ha kul!
Ska spara pengar med nu för jag börjar få massa planer på saker jag ska göra! 
Helgen ser grym ut, på fredag blir det troligen fest hemma hos efterlängtade kajsa, lördag om det är då det är julmarknad i öby?? och på söndag blire till att käka mat i stockholm sen konsert efter det :) brabra!

och gud, jag har smält för männsikan! I like..


nu blire lite chill i soffan, bye this time

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0